حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » آخرین آمار کرونا در اردبیل| بستری ۴۶ مبتلای جدید/ وضعیت قرمز و نارنجی در ۳ شهرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۴۶ مبتلای جدید ویروس کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: شهرام حبیب‌زاده اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۴۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: خوشبختانه ۴۲ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

 

وضعیت قرمز و نارنجی در ۳ شهرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۲۵۲ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۲ موردی داشته و از این تعداد ۵۷ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب‌زاده بیان کرد: هم‌اکنون شهرستان اردبیل در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نمین، اصلاندوز، کوثر، سرعین و نیر در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

 

تزریق بیش از ۱۰۱ هزار دوز واکسن

وی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: تاکنون در استان اردبیل ۱۰۱ هزار و ۶۵۹ دوز واکسن تزریق شده که از این مقدار ۷۰ هزار و ۶۲۱ دوز مربوط به نوبت اول و ۳۱ هزار و ۳۸ دوز مربوط به نوبت دوم واکسیناسون است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با تاکید بر استفاده مردم از ماسک گفت: امروز دغدغه ما، موج پنجم کرونا بوده که عمدتا از نوع ویروس جهش‌یافته دلتای هندی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.